aliice :'D

Idag har jag varit med alice vi har varit en sväng på stan! : ) fast det var barba typ snabbt.. vi var först på djurmagazinet och köpte sand och smådjursbladning (a') och så köpte vi mjukglass! :'D sen körde vi minigolf på vägen hem och jag vann o yeah ;DD<3 sen typ for vi till alice och vi bollade med bollen jag klara 10 :] haha fast det e inte mitt rekord, sen satt jag på gungan och gungade sen kastade alice bollen på mina fötter & sen nicka hon :] kuul<3!
sen så mosade vi hallon & vinbär till en blanding så tillsatte vi lite socker så det blev lite sött:D la det var jätte gott sen la vi det på en knäckebrödsmacka gött hihi :D<3
Filippa och alice hallon vinbärs mos !
6-7 hallon
8-10 vinbär
socker ( så mycket som man vill det ska smaka
ett tips smaka först och se hur mycket socker du ska ha :D
Nu har jag nyss satt upp massa fina bilder på min dörr typ 50 st ganska drygt menemn :D
här får ni en liten bild :'p


Nu sitter jag och äter nektarin det är gott dt (a)<3
nä nu ska jag se på scrubs pusshej!


Kommentarer
Postat av: Wilma!

snygga bilder ;]



tror jag ska prova receptet nån gång xD

2009-08-14 @ 11:01:16
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0