amen hej igen (=

hejhej, nu har jag just ätit, tacos det var starkt enligt mig, eller iförsig är jag väldigt kräsen men ändå (xx, det var ju typ curry i lr ngt D: sorligt. men innan de var jag med emilia vi spela tvspel (: det var najs, först spela vi packman:

hihi som ser ut så här (: söt ellerhur?
Sen spelade vi ett annat spel som hette SSX typ, det var ett snowboard spel det var också kul (a) hiihii, men jag suger på tvspel D: hihiih, spelar alldrig playstaion har andra saker för mig vettu,
NU: sitter jag & äter pannakotta till efterrätt [stavning?] det är iaf gött vättu, okej kanske inte så intressant inlägg men hur som helst nu ska jag fortsätta och äta pannkotta, och kanske måla lite eller fota, ne jag har ingen anning, eller kanske vara med emme (a)
puuuuussssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Carro<3

Jag har också SSK och jag är ganska bra på det x)

2009-08-16 @ 20:58:59
URL: http://nezira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0