coola jaaaaaaag

hejhej, idag blev det silver för oss (: jag tycker endå att det var bra ;'D<3 Och min franz vann guld jippie kajé :'d iaf, Nu har jag nyss duchat i mormor och morfars as nya och sköna dyra dusch (:<3 finns typ allt påren.. typ massage,radio så man kan sitta i den när man duschar om man är lat som jag t.ex,, och typ mke mer coooolt (; den vill jag ha OwO<3
Just exat nu sitter jag och mummsar på smultron det växer jätte mycket och baouta stora smultron på mormor och morfars gård gött! ;]
Det som jag tänkte säga är att.. imorrn ska jag till london så kommer inte kunna blogga på fem dagar ;'d men när jag kommer hem kmr ni få se massvis med bilder :'DD
se yah,
puss o kjam / NALLEPUUUUUUUUUUUUUUUH

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har oxå varit i london :)

2009-08-02 @ 19:00:02
Postat av: Mee x)

Yippie vi kom 2:a <33 ♥



Det är lite svårt att läsa när det är en massa musik i bakrunden!? Även om låten är bra så blir det iriterande

2009-08-02 @ 19:31:12
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0