今日は [こんにちは], 皆 [みな], 皆 [みんな] ♥

Moshii,Moshii ♥
För er som inte vet vad det,står där uppe så betyder det Hej allihopa på japanska och japanskt skrift :D ♥  Nu har jag änkligen packat klart till London! (: Så jag hann också baka lite Cupcakes dom blev fakitkst jätte söta och fina och framför allt GODA :)<3 Nu gör jag inte så mycket sitter mest och tittar framför dataskärmen datanörd som jag är.. Sen tänkte jag typ rita lite manga♥  Det var ju typ jätte länge sedan jag ritade manga omg ♥ x'D
Som jag skrev i förra inlägget att jag inte skulle hinna blogga ikväll, MEN DET GJORDE JAG JU GRATTIS TILL MIG DÅ?♥
Gissa vad jag åt till middag?? Jo japansk-mat (:<3 Gott man måste ju fira andra platsen på ngt sätt..♥  Och så fick jag en hello kitty tiding av mamma tack så mycket mamma♥  Ska läsa den sen ikväll också (: så fick jag ett halsband med som var jätte kawaii (:<3 Nä nu ska jag inte stå här och babbla.. aja,
またね, 左様なら [さようなら], 左様なら [さよなら]


Kommentarer
Postat av: meeej

Du har börjat härma foki... ganska mkt.

Skriver typ om japan i varända inlägg :S

Det är fokis grejj lixom, du kan ju hitta något eget???



Ha iaf en trevlig resa =]

2009-08-05 @ 15:33:03
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0