Fredag.

hej!:)
nu har jag just kommit hem från skolan. Det var en ganska kort dag, Men iallafall första lektionen 20 över 8 hadde vi svamplektion :3 tråkigt D: sen jobba vi med det typ i 40 min (; sen såååååååå.. hadde vi rast sen slöjd sen lunch sen en till lektioen sen var de slut på den vackra dagen x]<3 Nu sitter jag bara typ och chillar [x
mhhhh, sen ska jag baka cupcakes lr ngt annat gott (:<3
pussi!:D


LAGET SSK ÄGERRRRRRRRRRRRR (L)
-laget-
första raden från vänster
emmy fredriksson,olivia lindberg vegh, wilma granström,emilia waleij, emma hälgren, amanda sund,
mittersta raden från vänster, Moa axengrip,emma andersson,carolina bengtsson, filippa nordström, alva samuelsson,Linnea bogren,Agnes granberg.
Liggade: Elin lundgren [ MÅLIS!<3]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0