Jag dissar och jag hissar!


»Wb's bloggar, t.e.x kissie? asså, jag säger bara mina åskiter nu men asså, palla sitta och skriva skit om andra och silkikon tuttar och fan vad som helst? snälla skaffa dig ett liv? Skriv vettigare saker som man vill läsa! Vi alla vet att du redigerar dina bilder så nu blir smalare & störe boobs, asså snälla du är 18 år?!
»Mördare, asså varför kommer man på en sånn idiotisk sak?! alla har väl värt och leva? Man kan inte säga att nån inte behöver leva, så dumt alltså, jag blir bara trött när jag läser i tidningen..
» Getingar, asså fy.. jag gillar ju igekligen djur jätte mycket, men getingar *AAAH* ni förstår mig säkert hm..

»Mina vänner! ellerhur? vem gör inte det? haha bara för jag älskar att skratta och flumma 8D<3!
»Att ha picknik snacka om mysigt?! sitta ute i solen med en kompis eller fler, och bara fika, och sola det är ju livet alltså! (: tycker inte ni det?! (LL)
»Mjukglass, så gott alltså, så sött,krämigt blandat är ju bäst blåbär,och vanilj! mums!<3

[ ta inte illa upp om mina hissnigar & dissnigar, men jag skriver mina åskiter i min blogg.]

Kommentarer
Postat av: Poonie ♥

Dissar också Kissie och alla dom.... -.-

2009-08-29 @ 19:40:45
URL: http://poonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0