London it's nice!♥

♥HEJHEJ♥
Status-
-Nu sitter jag & ser på tv (:
♥----------------------------♥
Förlåt, för den otrligt dåliga uppdeatering idag (: men jag kom hem från London idag så har haft väldigt mycket att göra ;D p.s, bilderna kmr imorgon WIHO.. 8D
Men kan lägga in några NU endå [: hahahahah, Nyss var jag med Emilia vi hadde inte så mycket att göra men vi nörda data typ och jag vill bygga pärlplatta 83 men vi har bara pärlplattan inte pärlorna O.o' sorligt värre.. Har också städat min rum litegrann ;'d §
Frågan är.. vem tog denna bild? :'S ojoj... hahha nä skoja. ni får se bildena i morron HAHHA ;'3

puss o kram nallepuuuhiiisss..
-Korven ska fixa min degsin 0.0'<3

Kommentarer
Postat av: carroo

hahha najsss bild ;D

2009-08-10 @ 11:06:45
URL: http://bulleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0