Moshiiiiiiii^.^

hello, ny degsin som ni kanske ser. (LL) gjord av coockiie... läs ovan :]
Idag har jag varit på stan med Emilia! =] Jag köpte ett vitt hårband när jag ska spela fotboll ;'d
och så köpte jag one peace 3, och platt pärlor ;D sen byggde jag & emilia pärlplattor vi gjorde cupcakes, fast emilias vart mke snyggare än min x'd ta en titt på emilias blogg, www.coockiie.blogg.se om hon lagt ut bilderna (';
Men iaf, just nu sitter jag och lyssnar på musik & har just duschat har varit på tränning :'D och imorgon ää det match najsigt värre ;]<3

älskar er (LL)

Kommentarer
Postat av: EMILIA

omen shit vad gammal bild ska lägga ut bilderna på pärlplattorna nue :)

2009-08-10 @ 20:25:48
URL: http://coockiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0