Pandasäljarna x']]

hejsan alla finisar! ;]<3
Idag är det ju måndag igen D; Och Måndag betyder dålig uppdratering som ni kan lära er från och med nu, dom flästa andra dagarna också.. Men vet inte riktigt nu, är inte så där toppenbra på vårtat nya schema men måndag är iallafall längsta dagen! ;) Idag hade vi plus en vikarie som var lite små jobbig men för det mesta snäll! ;'3 Vi hade också Musik idag det var väl braiit ;'p Men sen efter skolan så var jag med Wilma men lite innan i klassrummet så hållde vi på diskutera om vem som skulle ta läxa till Elin som blev sjuk idag D';<3 Iallafall satt alla där i evigheter och jag och Wilma som bor iprensip längst bort från Elin, pallde inte sitta där och lyssna och gå i övertid, så vi tog den och cyklade det snabbaste vi kunde till Elin och lämmnade läxan! [: (utan och blivit spiddade :3) cooollt (; Och sen fikade jag och Wilma sen for vi ut och sålde Pandakatalogen, för dom som inte vet vad det är, så är det en katalog som man säljer,grejer.. asså som är i katalogen rättare sagt, och man går till olika hus och frågar om dom vill köpa ooch så gör dom det eller inte (; Det gick inte så bra nu men kul var det endå ;'3 hiih!
Nu ska jag snart på träningen typ näst sista fotbolls tränningen! D:<3 Men sen är det innebandy iallafall ;'D<3
Nu ska jag äta ngt konsitgt, hm. får se hur det smakar }:
Uppdraterar senare! :D puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ne torsdag är vår senaste dag!! spiddade?

2009-08-31 @ 17:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0