puuuut, dålig uppdratering igen ;o

hejhej, typ dålig uppdratering, asså orkar typ inte sitta och skriva på en blogg om det är typ ingen som läser den..? är det några få? det är fakitst ingen idé så tyyp whatever? (;
så kommer typ inte blogga så mycket om jag inte får mer komentarer eller mer besökare! D'x
To day:
Idag har jag varit på skolan som vanligt då heheh, eller inte riktigt kanske men om man tänker som igår lixom.. men iallafall först typ hadde vi bild yippie, mitt favvo ämne x] thihi ^^<3 Och sen hadde vi hm får se.. typ ngt om svininflänsan :'S vi ska typ få ta spruta mot det :) Så man inte blir sjuk :) :) :) heheh ^^
sen typ var det slöjd, har träslöjd.. Vet inte riktigt vad jag ska göra men.. typ en hylla..? eller? x]]
aja, sen var det mat.. Pyttipanna, hm.. typ euroshops pyttipanna, fy vad äckligt.. blä! D: men nu är det iallafall helg (`:
sköönt ellerhur? (;<3
thihii och så råkade jag göra sönder matildas pennvässar vad jag e klantiig D: föråt matilda DDDDx<3
hihiih, men den borde ha vart trasig innan.. för jag vred ba på pennan lite granna (aa)
aaaauuuuuuhhhw, :'p
vad ska jag skriva nu? (xx
THIIHIHIHIH, okeeäääuuw, efter skolan var jag med Elin och emilia sen träffa vi evelina och olivia på grubbe sen var vi med dom typ till kvart över 3(; sen for jag och emilia hem!! =]]]]
Sen for jag & mammi och hanlade gó mat (; hahahöööööhhwww (xx,
nudlar med majs hihihi min favorit xD..
sen så efter maten, fortsatte jag med min tavla (; med pikachu, nu är den snart klar! ^^
Nää långt inlägg gu så coool jah är xD
puss o kram!

KLIIICK! (LL)

Kommentarer
Postat av: carroo

neee det är säkert många som läser den men inte kometerar tror jag hihi :) skoj dag :D

2009-08-21 @ 19:56:44
URL: http://bulleen.blogg.se/
Postat av: Poonie ♥

JAG LÄSER DEN JU! den är jättebra <3

bättre än min tillochmed... xD

2009-08-21 @ 19:58:01
URL: http://poonie.blogg.se/
Postat av: tove

allt bra med dig då?:)

2009-08-21 @ 20:26:49
URL: http://toveforsman.blogg.se/
Postat av: Emma

älskar din blogg:D

fortsätt

2009-08-22 @ 12:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0