rusta+coop forum+kapphal!

hejhej, idag har jag både varit med elin och carrååå och varit på ersboda.. nämligen *tadam* med mamma x]] det blev också lite inköp for me :] två st, tavlor så man kan måla på ni vet..? och ett par jeans(: mamma betala ofc [: thihi bortkämda meee xD thihi ^^
okej, hm.. sen juste.. var jag med elin hedlund, och carråååå hemma hoss Elin x] det var kul:)<3 vi såg på tv åt glass, försökte göra ngt åt carrås fula degsin som nt går o ändraxD hhehe.. och så kom typ elins mormor o morfar. morfarn sa bara att dom skulle låna toan eller elins mormor skulle.. hehe då satt hon där typ 10 minuter hähä xD lite roligt.. :]
haha... hmmmmmmmmmmmm.. nu har jag just ätit lasange, inte min favvorit precis^^
nu ska jag typ sova... eller nä.. men alla mina kompisar är på circus D: D: palla fara dit :] lååååååååågt dit asså.. enda på gammlia xD häääeeehhe xD
nu ska jag gå
puss-F

Kommentarer
Postat av: tove

sv; yes:)

2009-08-23 @ 20:44:52
URL: http://toveforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0