Sandåkerns sk f 98 är i semifinal 8D

hej som ni vet spelar jag ju umeåfotbollsfestival och mitt kära lag såklart =)
Vi spelade mot IFK umeå idag som vi trodde att vi skulle garanterat få spö av, för dom typ spöa oss för två år sen me typ 9-2 xD MEN VI VANN :::DDDDDDDDD naajs :'D så nu imorgon kommer vi spela semifinal, vet dock inte mot vilka, men dom är ju självklart väldigt duktiga.. iallafall nu sitter jag här vi datorn och funderar på varför det inte går att logga in på msn.. och inte så mycket.. har ju fikat rulltråta och mummsmumms dom där grädd sakerna med choklad =']
goootttii 83 nee, nu sitter pappa och tar kort på sina fötter med min kamera -.-'' så hejdå bloggar mer i morgon eller ikväll [: puss o kramis skumbananiiiz, nallepuuuh!

Kommentarer
Postat av: emilia

hehe,vi vann ;D det ägde ju fett asså!!

2009-08-01 @ 17:35:52
URL: http://coockiie.blogg.se/
Postat av: Wilma< 33

Sv: tycker du?? :O

Det kanske jag gör och det är nog för att jag inte hittar på nått annat att fota ( om det inte är fint väder ute såklart)

2009-08-01 @ 17:42:43
URL: http://weja.blogg.se/
Postat av: filip

skryt?

2009-08-01 @ 18:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0