Torsdag.

heej(:
idag har jag varit på skolan, första lektionen hadde vi engelska booring, karin hm! x[ Sen så var det rast. vi har typ 4 raster per dag ;). Idag hade vi också Idrott (: vi övade typ inför fridrottsdagen!(; thihi^.^
mm, sen efter skolan var jag med Emilia vi gjorde inte så mycket men iaf vi gjorde en önske lista här kmr min :3
Filippas önskelista-
*Systemkamera. [plus obejktiv]
*Manga-böker.
*Nagelack/nagelstickers.
*Sköna tofflor.
* Nån bra film.
*Kläder
*Pengar.
Allt jag kommit på iallafall 8D
Lite tidigt kanske. Men bättre tidigt än alldrig [x

Jadu, sen ska jag vara med Emilia igen, ja, vi skulle tydligen kanske vara med Evelina & Elin läste jag nyss på hennes blogg.. Vi får väl se då. (: Arnas kanske vi går ut & fotar, det var länge sen vi gjorde det tillsammas (:<3

hhiih, mina söta fina vänner tihih^^
ahuw,8D jag har pest ]: vafan emilia kommerru snart lr?
NU SKA JAG RINGA! GUSSES WHO?! x]]
pussar från miig!(LL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0