Trööött T_T

Jag vaknade nyss  lr nyss o nyss såg lite på blue wahter high ocksåå (; det är bra :] idag ska jag spela match mot ärsbodaaah 8''D vet inte riktigt om dom är bra men, endå 0: hahamen vi kmr säkert vinna vi har bästa lageeh (aa)'
Och efter lr före ska jag vara med Elin tror jag :'] nä nu ska jag sova GOODNATT (LL)
Oj juste..
Bilderna från london (a)
London eye,
  

För dom som inte vet är det här london eye världens största parasie-hjul :D:D
som är typ  cirka 144 meter högt!

Big ben, fel håll orkar inte rotera den xD

vår hotel fönster :D King salimon hotel :']
               
Vi var på ett stort varuhus där det fanns ett glass-ställe med värkligen gigantiska glassar! fast min var inte såstor på bilden där men min brosa tog en stor :'D men den tog jag inte kort på ;p

Här köpte vi också glass♥

Inte alla bilder.. men kommer mera sen :D<3
puss o kram


Kommentarer
Postat av: Wilma!

Hoppas ni hade det bra där ;)

2009-08-11 @ 11:48:23
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0