Dålig uppdratering pågrund av..

Umeå Fotbollsfestival! :''D
För er som vet vad det är förnågot, så är det en fotbollscup! Så har mest varit på den hela dagen (: Först på morgonen spelade vi en match åtta typ, jobbigt att gå upp.. jag har ju vant mig att gå upp sent på morgonen nu. 8D aja, men whatever.. iaf så vann vi första matchen som kanske var den viktigaste, jag som står och babblar hära.. Den var mot stöcksjö vi vann med 2-1 haha.. båda målen av.. FILIPPA NORDSTRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖM alltså jag ;3
Jag blev intrejuvad av VK läskiiit.. hhaha, den kanske finns med i tidingen eller, www.vk.se ! (: :S
Sen efter matchen skulle vi spela en match till efter.. ungefär 2 h efter så det blev ju lite drygt att vänta menmen.. man fick ju åka hem som jag då inte valde 88D hhaha! Sen spelade vi matchen mot Öjjebyn stavning? :3
Dom var ganska bra.. men dom använde anbårgarna och händerna hela tiden, så vi fick typ frispark hela tiden.. [::
ojoj glömde vad det blev för reseltant det blev 1-1 mot öjjebyn..
aja, nu ska jag inte stå här och babbla..
SeeYaaah! :]]

Kommentarer
Postat av: Poonie ♥

Gillar din blogg! ^^ <'3

Gillar du min? x'D

2009-07-30 @ 18:06:06
URL: http://poonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0