Hamsterlämmning på gång C:

hejhej, nu har jag just ätit en billys pizza för jag var så hungrig >.<'  fast dt är bara 1 timma kvar till middag som vi ska äta hoss alice ;d www.bracken.blogg.se :)) iaf till rubriken.. jag har ju en hamster som heter Bella vi far ju till london om 4-3 dagar.. så då lämmnade jag henne till alice som ska tahand om henne C: kom inte på ngt annat såe (;
kanske inte så intressant inlägg men kmr säkert blogga ikv hoss alice för vi är ju bloggnördarna typ.. men vi kmr säkert göra massa andra saker också så förvänta er inget! (LL)
nu ska jag sluta, puss&kram /nallepuuuh.
[älskarersomkomenterar]

Kommentarer
Postat av: carrooo

när kommer du hem från london ?? :)<

2009-07-30 @ 18:17:22
URL: http://bulleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0