Här kommer svaren som ni frågat på frågestunden! :)

Vad läser du för manga?
svar: jag läser ingen just nu :)
Vilken kändis skulle du vilja vara för en dag?
svar: det vet jag fakikst inte skulle kanske vara kul att vara paris hilton! =)
Vilken är din favvoblogg?
svar: jag gillar fokis blogg, poonie.blogg,se och lite andra också =)
Vilka är din artist/band?
svar: Jag gillar Bigbang,SHINee,Micheal jackson och lite andra!
Vad tycker du är snyggast maskara eller inte?
svar: jag vet inte, beror på vad man har på sig och så :D
Vad tycker du är godast ärtsoppa eller palt?
svar: Jag tycker inte om något av dom, men om jag måste föredrar jag nog palt! ;p
Vad tycker du är bäst höst eller vår?
svar:Jag tycker nog mer om vår! Men höst är ju också roligt då man får hoppa i lövhögar :)
Tycker du om julen?
svar:Ja såklart vem gör inte?

Det var alla frågor! Men endel var likadana så jag svarar då självklart bara på en kanske ni fattar 8D
puss &kram / nallepuuuh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0