Minigolf (y), hiss lr diss?

Hej alla läsare (:<3
Ja, asså vad tkr ni alltså igekligen är minigolf hiss lr diss? (:
Jag tycker iaf det är jätte kkul xD fast det är ju jag det, jag är ju som jag är :D
Vi utamande Carl& ÖJJVIND (A) jippie kajé :)) Nu ska jag typ äta snart, sen vet jag nt.. Hahha tog typ jätte många bilder på dom som skatade på rampen det blev jätte coola bilder som jag sen ska redigaera och lägga in om jag hittar mobil sladden vill säga, tog dom med mobilen alltså men dom kameran är ju också rätt bra c00lt (aa),
Det är fakitkst kul att ta kort på folk som skatar aja, nu ska jag äta puss! (::

Kommentarer
Postat av: IceHeart

Hehe jag kommentera bara nåt :)

2009-07-27 @ 22:30:44
URL: http://smaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0