Nallepuuuh väljer : )

 Detta test är taget från http://www.poonie.blogg.se/ så linnea du får säga till om  det är okej att jag har det på min blogg ;).

1. Vilken svordom använder du mest?
Fan,wtf,kuk
2. Äger du en iPod? 
ja. 
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

har den alldrig på x ]
4. Hur många resväskor äger du?
2 typ, xD
 5. Använder du flip-floppar?
När det är varmt ; D
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
tror du att jag köper den? xD
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
ta ;)
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
 
sunes jul & ice age 3 8D
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
vän? ;3
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en korv... 8D
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
jaa klart.?
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
ne? jag dopar mig inte precis.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
hm, inte veet jag.
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Bigbang, A.B.C-Z, SHINee,micheal jackson är en av mina favvoriter♥
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Nej.
16. När var senast någon stötte på dig?
Det vet man aldrig.
17. Vad åt du till middag senast?
 
Tacos :)
18. Använder du huvtröjor?
självklart.
19. Kan du vissla?
jarå
20. Vem var den senaste som ringde dig? 
alice eller farmor ; ]
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg&dahlbanor och typ roliga saker XD
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Nej det tror jag faktiskt inte.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
090
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
 
ja, men jag gör det nu också ;D
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? 
mhmhmhmhmhm
26. Hur många syskon har du?
2.
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
neej
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
bert&sune : D
29. Äger du några popband t-shirts?
jaupp
30. När flög du senast?
till grekland O.o
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4&6
32. Läser du för skojs skull?
kanske, eller för att bli trött ( :
33. Pratar du några andra språk?
svenska, engelska lite när jag har lust.
34. Diskar du din egen disk?
Nej.
35. Har du gråtit offentligt?
ja,?
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
som vadå? ; DDD
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
kanske när jag blir äldre.
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
ne, måste han väl nt,
40. Kan du kasta macka?
ja ;)
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej...
42. Vad har du med dig in på bion?
godgrääjjer
43. Vem var din favoritlärare och varför?
ingen typ xD gustavvvvoo,
 44. Har du dejtat någon av en annan religion?
ne x'D
45. Vad har du för väder?
regn (A)
46. Har du en blogg?
hm
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
hm återkom med samma fråga om några år : DD
48. Gillar du att flyga?
näääääeejj!!
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
vet nt ;D
50. När sov du senast på golvet? 
när jag var liten kanske : P
51. Vilken är din favorit drink?
vet nt, milkshake kansk ;D
52. Gillar du din boende-situation?
Jarå
53. Vilken är din mammas hemstad?
teg
54. Din pappas hemstad?
vännes
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 
8 kanske xD
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
ibland kanske (a)
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
beror på vad det är för lektion & lärare.
58. Vilken är din favoritfrukt?
Jordgubbar&nektariner & mango : DD
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
njaaaaa ne ;D
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
12
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
 Nja..
62. Tror du på liv på andra planeter? 
ja, det är klart : )
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
franZ
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Jag är inte kristen OwO
65. Vad var det senaste du åt?
Glass
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Tjejer.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
 
fråga dom ;d?
68. Gillar du senap?
nepp fyblä
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
ingenting specilt kanske ;d
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
kanske om jag får nått allvarligt fel D:
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Jag vet inte.
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

Nej.
73. Tycker du om att krama folk?
Det beror på vem.
74. Skulle du säga att du är trendig?
Nja.. sådär. 
75. Äger du en digitalkamera? 
jääpp
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
hm, vet inte ;d
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
ah,
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
det vet jag fakikst inte :D
79. Tycker du att du är attraktiv?
?
80. Vad är du allergisk mot?
hästar och kameler 8D
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
njaja, kanske beror på kanske om jag äter harsteeek?
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
folke? näää men jag vet inte;d
83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
vet inte :)

Kommentarer
Postat av: Wilma

när kommer svaren från frågestunden?

2009-07-25 @ 10:09:16
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0