Nallepuuuhs dag ::D

hejhej :)
idag har jag varit med alice mest hela dagen :) kul som vanligt. vi har typ inte gjort så mycket menmen.. typ spelat sims,lakt pussel,lyssnat på musik,ritat,spela fotboll okää det var ganska mycket men ;3 sitter nu och lyssnar  på musik,och väntar på att Alice ska äta klart 8D jag är typ världens största datanörd ;3 sitter vid någons annans data när den sitter och käkar, jag ofc (;
Nu sitter jag också och lyssnar på Smoot criminal-micheal jackson för er som inte vet <;

Men steekråh,
har typ inte några av mina bilder på alice dator så tog en liten steekig en : )
puss &kram nallepuuuh

Kommentarer
Postat av: carro

najsss bild vem är det åt vänster .?

2009-07-26 @ 19:11:08
URL: http://bulleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0