nallepuuuh's dåliga uppdratering♥

Dom två sista dagarna har jag ju inte haft så bra uppdeatering.. x'D
J
ag var på stan med emilia för någon dag sen minns inte vilken ;3 Och igår var jag med elin på holmsundsbadet sjuukt roooligt :]]<3 vi tieep var överallt x'''3 toaletten var ju absolut roligast men det var ju allvarligt skita roligt att åka med en sånn där liten flyt sak som man har när man typ lär sig simma xD vi sattt på en sånn i toaletten nicenicenice (y
OJ,, nu har jag fått ett brev från en av mina brevvänner ska se vem..ååh lina : )<3
Sen måste jag ju svara på brevet också!
Men om tjugominuter ska jag  till alice. Och jag vill jätte gärna till nått badhus igen xD Men det kmr hon inte orka har jag för mig men man kan ju alltid fråga ;]


kawaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii (y'<3
/puss o kram nallepuuuh.

Kommentarer
Postat av: emilia

ahah varför kommer hon inte orka dåe? X'D

2009-07-23 @ 11:16:29
URL: http://coockiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0