Nallepuuuh's new blog :)

Nallepuuuh-
Är en liten tjej som beskriver sig själv som nalle puuh x__D
Förut hadde jag en blogg som hette http://www.fotoflopps.blogg.se/ men jag hadde haft den jätte länge så jag gjorde en ny x'D plus så tänker jag som ett arsle såsåå ;3 Den här bloggen kommer b.l.a handla om foto,tips,om vad jag gör på dagarna m.m :) Hemma har jag i alla fall en hamster som heter Bella & är världens sötaste(LL)
Bilder kommer väl så småning-om ((: Och jag har en mamma&pappa och två storebrosor som är hm, dumma -.-''
något mer, hm. *tänk,tänk,tänk* naae,
nu tänkte jag äta lite jordgubbar & slänga mig i soffan :]]
/Nallepuuuhhe


Kommentarer
Postat av: Sofia

din förra blogg var oxåå bra :D

2009-07-20 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0