UFF, A-SLUTSPEL!!!!!

HEJ, VI KOM TILL A-SLUTSPEL SJUUUKT BRA!!! (LLLL)
Vi vann mot umeåsödra med 1-0 men vi kunde säkert vunnit med 5-0 vi fick nt in bollen i buren riktigt :p Men huvudsaken är att vi vann OLÈ! (H)'<3 haha, är typ sjukt taggad tills imorgon när vi ska spela mot IFK umeå dom är sjukt braiga ;/
aja, idag har jag iaf varit med elin vi har typ fixat en maskot till vårt lag (: den hetet Kexet kansk nt så fintfint menmen ^^
Och så har vi spelat fotboll & varit och handlat på ica kvantum vi körde racerbil med kundvagnen som elin satt i, lr rättaresagt jag KÖRDE.
Nu är jag fett med trött, så ska ttyp lägga mig nu det har varit mycket idag (:
kyss på rumpan ;*

AHHHHHHHHHHHHHH!!

Kommentarer
Postat av: carrooo

hoppas vi vinner i dag dåå :D<3

2009-08-01 @ 08:39:03
URL: http://bulleen.blogg.se/
Postat av: Wilma< 33

Bra,bra,bra att ni van!! Hoppas att vi vinner idaaah! ;D

2009-08-01 @ 09:56:22
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0