Badhuset with two nice friends!

hejsan bloggen!
Hur är det med er idag? Själv har jag det bra.. Är bara väldigt trött. Man blir det av och bada haha.
Iallafall jag har varit på badhuset med Wilma och Joel! Det var jätte kul fast vi var inte där så länge eftersom Wilma skulle på konståkningstränning.. Vi var på Umeå simmhall för dom som undrar ganska trist badhus men det är ganska nära och då kanske man inte orkar åka till holmsund (näst närmaste badhuset typ.)
Besök Wilma & joels bloggar :'D
Wilma= www.weja.blogg.se
Joel=
www.melbajoel.blogg.se
Har just varit på ica och handlat ;] Vi ska äta taco till middag (: wiho! Min favvomat^^
Sen efter maten vet jag inte riktigt vad jag ska göra ;[[. Man hittar ju alltid på någonting.. Kanske ska se på en film som jag hittade i källaren som jag alldrig sett förut kan vara lite spännade! ;d
Chattar också med Linnea och elin på msn'. Hihi det är linnea som gjort min degsin ^^. Fin va?! :'D
Nu ska jag gå och äta tacos wiho!

Kiss&hugs / F

Kommentarer
Postat av: Wilmaah ;)

Tack för länkningen<3

2009-10-11 @ 18:31:25
URL: http://weja.blogg.se/
Postat av: Izza

nice design:)

2009-10-11 @ 19:01:12
URL: http://underbarabelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0