Badhuset♥

Hejsan hopppsan alla läsare!
Vad gör ni en sådan grå och regnig dag? (; Jag som hade hoppast på att det skulle regna. nåja.
Iallfall jag har varit på badhuset med Emilia ♥ När vi hade badat ett tag träffade vi Emmy,joel & alva :'D Så vi var med dom ganska länge ♥ Vi var där ungefär 4 timmar och nu är jag hemma igen och jag är hur trött som helst. Man blir både trött och hungrig av att bada!
Skulle önska att jag hade en vattentätkamera som man kan ha under vattnet! Då skulle jag kunna lägga in massor av bilder både under och över vattnet.. För jag vill inte ta med min vanliga kamera tänk om man tappar den i vattnet hihi^^
Nu tänker jag lägga mig under täcket & se på en film och dricka varm chocklad!♥


Höst=Uggs♥

WITH LOVE FILIPPA♥.

Kommentarer
Postat av: Ida Backström

vilken fin blogg du har :)!

2009-10-04 @ 15:59:50
URL: http://idacarolinabackstrom.blogg.se/
Postat av: Leia

Vi har faktiskt lite halvsoligt. =)

2009-10-04 @ 16:24:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0