cha cha bloggen!

idag på skolan hade vi på gympan orgentering tror jag det stavas haha.. det var inte specilt kul. jag hittade typ bra 5 kontroller av 13 hm.
sen så har vi också haft läxförhör i engelska.. vi fick typ två dagar att plugga in det.. gick väl ..bra!
efter skolan så var jag med Emilia :'D www.coockiie.blogg.se besök hennes blogg! ^^
Försökte just cykla till hp's med min tjorviga cykel.. jag kan lungt säga att jag och min cykel inte är bästa vänner idag!!!!¨
har kanske inte så mycket och komma med hehe^^
Nu ska jag gå och sova (ärtrött)
godnatt. kl:18.02 :]


fabianfranz---------->

Kommentarer
Postat av: elin

sv; sant så sant!..

hur har din dag varit då?

fin bild, haha!

2009-10-08 @ 18:31:23
URL: http://eiinkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0