Cha :DDD

Vad gör ni denna morgon då?
Jag gör nog inget specilt. Ligger och ser på tv som vanligt?
vad ska man arnas göra liksom?

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. SMSA MIIIIIIIG :**
mmh. Nu ve jag inte riktigt vad jag ska skriva. Men igår var jag och Emilia på stan åkte skridskor och var på innebandy tränning. Det var roligt att åka skridskor :'D Men typ halva vår skola vad där :]] typ victor,cristian,jesper,ludvig och typ några fler man såg inte så mycket bakom gallret haha.

Asså jag vill att det ska snöa idaaaaaag. Men lokal vädret värkar vara tvärtimot min vilja tyvär.. asså jag har typ inget o göraaaaaaaaaaa.  gah.

HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ASSÅ VÄRT?? DU ANVÄNDER JU INTE ENS FOUNDATION?

LOL

2009-10-27 @ 10:27:02
Postat av: BeUniqeUF - Egendesignade linnen

Hejsan! Är du intresserad av ett unikt linne?



Ett linne som bara ett fåtal kommer bära upp, just du har chansen till de!



Kontakta oss!

Mvh BeUniqeUF

2009-10-27 @ 14:47:25
URL: http://beuniqeuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0