dansilidans!

tjosan!
nu sitter jag på franz dator den är bra hehe^^ den bärbara har så mkt ddamp! :[
har just städat klart bellas bur det är fan det tråkigaste som finns hehe! :'DD Sen ska jag göra läxa! :[ ehe men idag på skolan har vi haft matte,svenska,so,musik & engelska.. haha fick lite musik tips på musiken hm! ;d
till mat var det pannkaka D; skolans e sså sjukt äckliiiig. Det smakar typ mjöl och ägg .... inte bra..
efter skolan så skulle jag och emilia på dans, 5a slutar typ 20 minuter tidigare än oss ;[ så emilia och elias satt typ där ute haha XD.
karin brukar alltid dryga ut ppå tiden! geenom att läsa värdens sämsta bok :[[ tycker jag illafall! ;d
sen for vi dansen ddär varekul :). Och nu har jag somsagt städat bellas bur! ^.^'
wiho är glad, har fakikst fått jätte mycket frågor! (:: hur najs som helst jue!
nu ska jag gå och göra läxan! :} bloggar imorgon eller ikvälL!
pusshejsan!
p.s har inga bilder att lägga in :(( är ju på franz dator han hade inga roliga bilder märkte jag nyss! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0