glad halloween?!

tja.
säger man glad halloween? det låter ju skumt. men jag säger det iallafall. hm. jag har inte så mycket att berätta jag är inte med i wejas fototävling hon påstår att jag hade skrivit mitt nummer 4 anonymt typ 5 gånger. fast jag inte har det.. det är någon jävel som vi jävlas med mig haha jag tror jag vet vem men whatever haha! töntigt värre.
wilma skrev att tror du jag inte ser?! att det är du som skrivit att anonyma komentarer asså jagkommer inte räkna dom ?! jag vet att det är du skyll inte ifrån dig!
Jag har alldrig hört något så töntigt! varför skulle man vara med i fototävling och sen fuska?! det blir ju 100 % tråkigare! plus "jag vet att det är du" hur vet du det?! har du bevis? nä. precis. Skaffa det innan du skyller på folk!
Till något roligare! :)
Idag eller ikväll ska vi äta middag hoss Alice och deras familj och så ;)). Jag och Alice ska gå "bus eller godis" nu har jag hittat mina häxgrejjor :'33. haha.
hm..? vad ska jag göra nu då? aja det får jag väl se ::D.
aja.
ska dra nu. kram!

Kommentarer
Postat av: Wilma

Du kommer säkert inte förlåta mig men ändå..

Jag ville bara säga att jag är jätteledsen att jag skyllde på dig! Jag trodde värkligen att det var du! Men nu när du skriver det så låter det ganska dumt det jag gjorde! Jag kommer nog ändå inte räkna komentarerna för att då var det ju nån annan som fuskade! Jag kommer att tänka mig för i framtiden!

Jag ville att du skulle veta att jag är jätteledsen och jag hoppas du förlåter mig!

Men jag tycker åxå att det inte var så snällt av dig att svära till mig! men iaf så vill jag vara sams igen :)



Pusspuss<3

2009-11-01 @ 14:07:22
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0