Jag hissar & dissar!

Jag dissar.

* Jag dissar dom som kallar sig "storbloggare" som har runt cirka 20 läsre per dag? Det jag menar är att det är hur drygt att sitta och läsa ba ja, nu har jag fått en idol bild jaa liksom å jag älskar min läsare dah. jag bloggar för det är kul. Svergies riktiga stor bloggare är Foki, Kenza,Stina-lee,Kissie! Punkt slut.

*November, förlåt att november-barn men jag har en förklaring :'3 Jo, november kallt,frost. Brukar oftast inte vara någon snö eller någonting, varför finns november?!

*11-10 åringar som sminkar sig typ som 14 åringar, men kajal,mascara ögonskugga eyeliner? Varför mascara är väl okej, men varför ha så mycket tycker inte det alls är fint..

Jag hissar.

* Vintern, julafton jag fyller år snö, snowboard,fjällen?! inget kan vara fel! kanske en aning kallt men what ever!

* Musik, är seriöst det bästa som uppfuniskt? Asså vem har inte hört musik ngn gång?! vaggvisor,pop,rock,tencho,punk och allt vad det är! Vad skulle man dansa till, jag menar vad är ett disco utan musik? nobody!

*Tuggummi, det är så gott, bra att tugga på om man är nervös haha hjälper för mig! :'] men seriöst!


Kommentarer
Postat av: - SLEEPINGCOOKIE ♥

sv: haha, köpte du en "kalsongbörs" i london? kan du visa en bild på den på bloggen? :)

2009-10-09 @ 20:01:00
URL: http://sleepincookie.blogg.se/
Postat av: ELin

asså då dissar du mej för jag har ju smink som kajal och sådär!!

2009-10-09 @ 21:56:18
URL: http://youmuckaflou.blogg.se/
Postat av: - SLEEPINGCOOKIE ♥

sv: haha, jaha okej! tråkigt, men vad kostade den då? :)

2009-10-10 @ 09:30:55
URL: http://sleepingcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0