joel & carro!

hejsanhejsan!
ursäkta för ett lite dålig uppdratering men jag har varit med Joel och carro det var kul det! (: Vi gjorde lite olika t.ex såg på tv,for till ica och köpte glass och lite andra grejjor! :) Vi chattade också med adam,elias och andreas på msn vi lurade dom att vi var med nilas och ejvind o typ dante haha, dem trodde inte på dt deräkt men x] mina kära vänner! haha!
Carro= www.bulleen.blogg.se
Joel= www.melbajoel.blogg.se
Besök^^
Sen for jag och Carro hem (: Då åt middag, konstig mat enligt mig typ ngn mexikansk mat, starkt ;).
Iallfall senare ska jag se på Idol ska typ också fara och köpa glass sen och så.. Och jag är typ as taggad för Foki ska utse typ 3 stycken vinnare i hennes tävling!!! Man har större chans! :'D
Nu tänke jag gå och duscha! :))) sen ska jag typ se Idol!
Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0