MIN BLOGG TJORVARRRRRRRR.

haló.
blogg.se är typ världens laggigaste sida D:
jag håller på att fixa lite storlekar till min degsine, sen så ställer jag in RÄTT inställnigar och så.. sen funkar det inte det typ fuckar upp sig asa mkt :(( värsta sorligt. jag har ju typ gjort världens snygggaste header (som jag har gjort HELT PÅ EGEN HAND) haha. yay T_T. Så jag är typ as stolt nu asså. Och så funkar det inte :((( värsta ledssen jag blir!
aja. det ska gå på något sett! Förlåt också för mina små "mini mini små inlägg" idag. kanske inte det roligaste att läsa. men jag är ju typ inte blogg kändis som typ foki,kenza,stina-lee o dom. haha so.
nu ska jag iallafall vara arg ett tag sen ska jag se på körslaget &hål i väggen.. o massa.
jag har typ as mkt att titta på värsta najs! :D hoppas jag hinner klart min degsine har typ haft ganska mycket bloggtorka....
så.
HEJDÅÅÅÅÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0