Nu är jag tillbaka!

Yes precis nu är jag tillbaka!
Jag har typ just ätit middag med Fabian (min bror) och hans tjej Julia! Eller det kanske inte var nyss? eller? vet inte :p. Men somsagt jag och emilia har varit på café :)) som ligger här alldelse i närheten. kan är snäll och lägger ut dom sen? guess guess.
Asså blä gillar inte dig nu skolan det är ju typ ba helgen kvar sen är det skola igen. fyfy.
Men nu ska vi inte prata om det. Efter vi hade fikat där och så. Så gick vi runt ett tag och letade pantburkar vi letade på nolia och där och så vi ska sammla till en hemlig sak mohahah :'3.
Nu sitter jag o lyssnar på musik oyeah. like me.
aja. puss with love filippa!
+det skulle vara fett snällt om ni kunde rösta min bild i wejas fototävling! www.weja.blogg.se min bild är nr 4:a! ;** so you are sweeeeeeeeeeet do.


Kommentarer
Postat av: Wilmaa

sv: Jo en gång får man rösta på sig själv.

2009-10-30 @ 09:37:55
URL: http://weja.blogg.se/
Postat av: Frida Naess

Ha en bra kväll och jätte fin blogg!

2009-10-30 @ 18:41:35
URL: http://naess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0