School.

hello snyggingar!
Vad sysslar ni med idag då?
Själv sitter jag och äter.. Det blev lite sen middag. Men först var jag och Emilia på dans. Sen for jag direkt till innebandyn efter det så hann ej äta. Så jag gör det nu istället! ;)
Min skol dag har sett ut så här.
Svenska,matte,musik,engelska,historia :DD
Och några raster där i mellan. Och lunch såklart. Det kunde du väl räkna ut själv :DDDDDD.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra o.O typ sova?
Nä ska jag göra läxan X__x Vi har typ någon "barn-konvention grejsmojs" som typ sugerrrrrr. aja. Det kommer säkert gå snabbt. Sen kommer jag se på tv. Någon som vet om det är något bra på tv??? Jag har typ inget att se men är endå väldigt trött. :] Så ska väl lägga mig tidigt. Ska ju vakna typ halv sju imorgon XXXXXXXXXXXXX_X. Vi ska på studie besök på Norr-merijer. Har hört av min kompis som går i en annan klass som varit där, att man får fika O.O :))). WTF.
Iallafall nu ska jag gå.
OXOX/ NALLEPUUUH. :))



SO CUTE :DD
kunde tyvär inte få bort den där texten :[


Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

;D haha vilken söt bild!

2009-10-19 @ 22:58:42
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Maria

idag ska jag in till milano för shopping =)

2009-10-20 @ 10:50:52
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0