School+dance+indoor-bandy.

hejsan hoppsan (;
Idag har det varit en stressig och jobbig dag (för mig alltså) På skolan hade vi två lektionen & två raster och lunch sen hade vi ngt som heter "skoljoggen" som innebär att hela skolan alltså typ 400 människor (eller fler.) ska springa en viss strecka.. Jag sprang med carro ! ♥ ( www.bulleen.blogg.se ).
Fast i början skulle jag,joel,carro & emma och typ linnea springa med varandra men vi märkte senare att det inte gick så bra att hålla ihop hehe ^^ Så då tappa vi bort linnea och emma.. Så då sprang bara jag carro & joel hiih ♥
Det fanns en enda väsktestopp där man fick dricka om man ville.. Och jag carro (joel hade sprungit före oss då)
Vi trode att det fanns typ två st men det fanns bara en heh x']♥
JAG OCH CARRO KOM 1 DELAD PLATS AV TJEJORNA PÅ SKOLAN :'3 GRATULERA OSS?! ♥
Sen for iallafall jag och Emilia på dansen, vi tränade på några danser som vi ska kunna utantill och så roligroligt ♥ Sen så när vår dans slutade började vår innebandy tränning.. Som jag iallafall vi gå jätte gärna på.. så vi stressar vidare till innebandy tränningen ofc..♥ Jag vill inte halka efter varken i dansen eller innebandyn så det får väl bli så här på måndagar! ;)
Nu ska jag fylla badkaret och bubbelbada :'3 love it♥
SEYAH♥
WITH LOVE FILIPPA♥

haha älskar er tjejer! :] jag i mitten :] Älskar fotografen också ofc!♥

Kommentarer
Postat av: emilia

så stekig bild asså :]

2009-10-05 @ 18:59:13
URL: http://coockiie.blogg.se/
Postat av: emilia

så stekig bild asså :]

2009-10-05 @ 18:59:45
URL: http://coockiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stolt fotograf

2009-10-05 @ 19:03:34
Postat av: carroo

vem tog kortet ?:)

2009-10-07 @ 08:14:27
URL: http://bulleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0