Skridskor sööökkessssssssss

HEJ.
NU ÄR JAG ARG.
MINA SKRIDSKOR ÄR BORTA.
DET LÅTER VÄL INTE BRA ATT ÅKA SKRIDSKOR UTAN SKRIDSKOR? NÄÄ.
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.
GAAAH.
GODMORGON.
JUST nu sitter jag och är arg.
idag ska jag och  emilia åka skridskor eller jag ska ju åka utan:(
aja. nu får jag ta och lungna ner mig. vakna nyss :D och började dagen med att leta mina skridskor som inte gick så värstans bra. mamma har ett par gamla när hon var liten.. men dom går INTE att åka på haar bevis fråga alice. hon har prövat man fötterna ba vickars åt sidan :((.
emilia ska komma hhit och hjälpa mig o leta. så bye.
PUSS BLOGGAH.

Kommentarer
Postat av: Wilmaah ;)

Jag fattar hur arg du är!

Synd att jag inte har nåra att låna ut :(

2009-10-26 @ 11:04:18
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0