staaaaan with mum!

hejhejhej! (;
Idag har det inte blivit någon vidare bra update.. Men jag har en förklaring som alltid haha.. Jag och mamma har varit på stan jag fick med mig en tröja & en sorts "papperslåda" som jag behöver väldigt mycket! (mina andra lådor är överfulla!)


Fint va?
iallafall, tröjan är från h&m och "lådorna" är från åhlens ;)!
Sen åt vi lunch på max.. Det var billigt en maxbox för 19 kr! :D Så man måste väl passa på haha.
När vi kom hem så såg jag lite på film och så.. Sen for vi till mormor och morfar och fikade! :) Hjälpte mormor och lägga in lite bilder på datorn! Hon är inte så händig med sånt! haha. Är din mormor eller morfar det? :p
Nu sitter jag illafall här och ser på paris hilton's pogram,, har just tappat namnet.. men hon söker illafall en bästa vän typ, asså hur konstigt som helst.. men det är typ bra ändå! ;)

hejssvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0