staden med elin!

hejsan bloggen.
Alltså jag vet att det varit en sjukt dålig uppdratering. Men det beror på 3 saker. 1. att jag inte riktigt haft tid. 2. att jag inte haft ork. (lat) 3. blogg.se hade något tillfälit fel igår.. soo.
Iallafall nu ska jag blogga en lååååångt inlägg :) yippie?
Nu tar jag typ hela veckan :P
Tisdag:
Var vi på studio besök på norr-mejerier :) Det var roligt att se hur dom gjorde i ordning mjölken och så innnan dom sålde dom :DD Man fick typ en as steek mössa (: Den älskar typ jag! vi hade typ någon sorts "ledare" som var från findland. Hon pratade förståss svenska man lite brytning :) men what ever liksom? ;D man fick typ någon rock på sig oxå den var skön :DD typ. Och så fick man några hörlurar som alla hörde vad hon sa och så.. Det var riktigt kuligt. :D
Onsdag:
Var jag med Tina efter skolan. På skolan hade vi bara det vanligt. sovmorgon love it :::::::::::::D
Jag och Tina gjorde inte så mkt. Ville göra en make up på mig :'[
Jag sjöng en video oxå den ska jag skicka till idol :'3 näe skoja lite med er.
Torsdag:
Hade vi FN-dagen. Förenta-nationerna :D haha ni vet va? Untied nations ;).
Vi var typ indelade i massa grupper sen fick man ttyp leka lekar som dom gör i andra länder,se på film och massa andra grejjor. Faktikst ganska intressant :)). Vi har oxå en lärare som varit lärare i Tanzania i 5 år så hon hade köppt massor av saker där som hon visade för oss. Så hon berättade hon också lite saker som hänt där :'D
Och innan FN-dagen började hade vi storsjung så vi skulle sammlas i aulan klockan 08.20. Kom i tid yah! :d
Då typ sjöng vi lalalallaa. Victor som går i få se b sjöng Eye of the tiger. SOLO :S omg. Läskigt. han var fakitst bra :)).
Sen var den dagen slutttt.
Fredag (idag):
Har det varit en vanlig dag. På morgonen samlades vi i datasalen och skulle typ göra lite saker där och så.
Sen efter skolan var slut, for jag och Elin på stan  :) Jag köpte två koftor :) Kan visa bilder senare. Elin köpte en kofta,en kajal penna,lös naglar & hår nålar. :) Jag och Elin delade på en barnbox på max :]] till mellisschh :]].
Just nu:
Sitter jag och myser i min nya kofta som är vit och hur skön som helst den är från Gina Tricot!
Hur fin & skön som helst asså :] Sitter också och tittar ut, och försöker avgöra om det snöar eller regnar?
För snön/rengnet smälter ju bort direkt på asfalten? Men det är nog för varmt för snö ännu- iallafall här i ume.
Nu ska jag gå och äta hämtmat. (igen.)
(PAPPAS FÖRSLAG!!!!)

Kommentarer
Postat av: Izza

Hej<3 Det låter roligt med studio besöket:):P

2009-10-23 @ 17:34:16
URL: http://underbarabelliz.blogg.se/
Postat av: carroo

vars är din designe ?:9

2009-10-23 @ 19:47:11
URL: http://bulleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0