stan

Tjoho♥
I
dag har jag och Mamma varit på stan hon påstår att mina vinterskor är för små och jag måste köpa nya :/. Hatar värkligen vinter skor hur fula som helst men.. men skönt är det väl.
Köpte iallafall, (mamma betalde allt) vinterskor,sockar,två linnen ett svart och ett vitt,hår spary+hår mouse..♥ (hyrde också en film+köpte godis.)
Mamma köpte också en myskofta till sig själv som jag vill ha!♥ Får säkert låna den :'D Sen for vi hem jag åt lunch gjorde den faktiskt själv *stolt*. Såg lite på filmen som jag hyrde glömde vad den hette :'3 Och så städade jag min garderob såg ju ut som en bomnedslag liksom! Ska typ nu se på körslaget och äta godis sen ska jag sova!♥
Ha en fin kväll!♥

Skor-599 stadium.
Linnen-79 (för båda) h&m.
Hårspray-h&m.
Hårmouse-h&m.


Kommentarer
Postat av: - SLEEPINGCOOKIE ♥

sv: okej! men jag skulle köpt den endå, inte varje dag man ser en kalsongbörs lixom ;D

2009-10-10 @ 18:19:18
URL: http://sleepingcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0