Svaren till frågestunden!

Det vart inte så jätte många frågor..
Men jag orkar inte ha den nå mer.. Hoppas ni blir nöjd över svaren!

-Vad vill du få ut av att blogga?
svar: Jag ser att blogga som ett rent nöje, så jag vet inte riktigt jag gör det nog bara för rolighetens skull så jag vill nog inte få ut något alls hehe.
-Varför lägger du inte ut bilder så ofta?
svar: Nu har jag börjat lagt ut lite bilder mer. Men förut var mina kamera trasig så jag kunde inte ta några bilder. Och ibland är jag en aning lat också.
-Favorit godis?
svar: nej vad svår fråga.. hm. jag gillar söta godis och syrliga. Men ingen direkt favorit godis har jag inte..
-Favorit smak på ben & jerry's glassarna?
svar: Jag gillar Mango Berry Swirl & Baked alaska! :) Dom är riktigt goda. (och många fler)
-Favorit färg?
svar: Jag har många favorit färger. Rosa,ljusblå,lila,grå,svart,vit haha lite många.
-Favorit stil?
svar: Jag har ingen direkt favorit stil men jag har min egen stil..
-Favorit glass?
svar: Ben&jerry's glassarna och Twister dom är goda! (;
-Vad gör du helst en fredags kväll?
svar: Jag kan både välja att vara med kompisar/sova hoss någon. Eller vara hemma och se på tv! ^^
-Hur gammal är du?
svar: Jag är 11 år, jag fyller 12 den 9 feb.
-Varför startade du bloggen?
svar: Jag tycker dels det är kul att skriva och så.. Och att fotografera, så då kan jag ju lägga ut mina foton som jag tar här och så tycker jag det är kul att degsina, i photoshop eller i andra pogram.
-Vad skulle du göra om någon kom fram och sa att du var deras dotter?
svar: Oj, om det inte var min pappa.. Så skulle jag väl bli lite förvånad och.. ja jag vet inte. haha.
-Hur länge har du bloggat?
svar: Jag vet inte kanske runt ett år.. Men inte på samma blogg.
-Vad är din favorit hobby?
svar: Spela fotboll,fota,rita,vänner och mycket mer!
-Vilken klädstil har du?
svar: hm, jag vet inte riktigt.. Men jag brukar ha jeans,eller jeans tights, vanliga tighst, och en lång tröja på. typ.
-Alice eller Emilia?
svar: Men ursäkta. Den där frågan tycker jag var väldigt konstig! Tror du att jag ska stå och betyg sätta mina vänner? här kommer svaret: nej.
-Gris eller ko?
svar: Gris haha. Dom är sötare.
-Glass eller godis?
svar: Glass!
-Favorit butik?
svar: Om det gäller kläder är det väl, Monki,h&m,kapphal.. m.m
-Favorit mat?
svar: Jag gillar pizza,pasta,tacos m.m.
-Favorit plagg?
svar: Som jag sa där uppe, så gillar jag att ha tighst och en lång tröja över det är skönt tycker jag.
-Råtta eller mus?
svar: mus, råttor har så äckliga långa,feta svansar fy.
-ost eller choklad
svar: jag föredrar nog ost på mackor & choklad till lördags godis :P.
-Dans eller sång
svar: nej, vad svår fråga.. hm.. sång. Men jag gillar båda väldigt mycket. Det går ju som inte och dansa utan sång eller det är inte lika roligt iallafall.
-Kissie eller Dessie?
svar: hm. hatar båda lika mycket. Men jag tror Kissie. (fråga mig inte varför)
-Foki eller Anchisa?
svar: Jag tror Anchisa det är lite mer namn foki är väl mest som ett smeknamn.
-Agust eller Rågbert?
svar: Agust haha.
-Var bor du?
svar: I umeå.
-Pinsamste händelsen
svar:  jag vet fakitist inte.. Brukar inte vara så pinsam av mig. ånej vad dåligt svar.
-Vad gillar du att se för något på tv?
svar: Jag brukar se på Vänner,Idol eller något annat.
-Drömresa?
svar: kanske fara till thailand eller japan vore ganska roligt. Det är ju så annan kultur där och så.
-Kollar du på Idol?
svar: Ja det gör jag! Det är riktigt kul.

Jag tror det var alla frågor! Det var ganska många som var likadana!
Hoppas ni är nöjda! :)

ha det bra //nallepuuuh.


Kommentarer
Postat av: ☆-SLEEPINGCOOKIE-☆

sv: jupp! :) allt bra idag då lilla filippa? <3

2009-10-18 @ 17:13:56
URL: http://sleepingcookie.blogg.se/
Postat av: Wilmaah ;)

heej!



Skulle vara kul om du ville vara med i min fototävling!



Kraam<3

2009-10-18 @ 19:58:42
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0