TJAO BLOGGENN.

idag.. har jag varit på skolan som vanligt.. vi hade lite olika lektioner sen bad ;]] det är ganska nice.. fast jag får fett ont i magmusklerna när jag simmar ryggsimm 3: iallafall sen fick man leka jippie kajé :]<3 Jag hade lovat carl en madarin klyfta om han gjorde en framåt volt på tremeters trampolinen.. haha han gjorde det.. men han glömde typ det sen : )
sen efter badet hade vi karin :[ engelska.. vi skulle typ få läxa. Sen hade vi svenska med helén och karin ;[ bååring.. Dom fick typ damp när vi knackade till några kompisar.. och elins pojkvän haha..!
sen hade vi gustav : ) han är nice.. vi hade lite olika ; ) sen sade han dagens höjdpunkt :'3 : Ni får lyssna på ipod/mp3 på lektioerna!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha jag är super glad!
öuww, just nu har jag just gått i genom alla mina läxor.. engelska,matte & allt var det är.. Har bara kvar lite engelska ;).
håller också på att ladda ner lite bra låtar på ipoden :} lala.. :] pratar också med emilia,linnea och axel på msn vi har det väldigt najs. ska nog fortsätta prata med dom hejhej!


Kommentarer
Postat av: Jennie

hejhej :)

allt väl?

kram

2009-10-07 @ 13:55:37
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0