cha cha bloggen!

Nu har jag just vaknat! Det blev inte så lång sovmorgon men vad gör man? aja, ser lite på tv nu och sitter & bloggar! Sitter också och borstar håret, haha typ halva mitt hår sitter fast på borsten massor med hårstrån! Jag är inte alls hårröm så jag borstar hur hårt som helst så typ allt hår far av haha! :'D
Emilia skulle typ fixa min degsin, sen så ska jag baka nya hallongrottor dom är ju redan slut, kanske gör dubbelsats! ;'p

En webbkvalitéad bild på mig! :'D I pijamas x'D

puss.

Kommentarer
Postat av: - S L E E P I N G C O O K I E ♥

Gillade du inte min design, som jag gjorde till dig? :(

2009-09-19 @ 10:45:34
URL: http://sleepingcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0