Ciao! ♥

Nu har jag kommit hem från skolan..
Och förlåt för att jag dampade några korta inlägg igår :'p haha.

Men iallafall jag tror jag ska till Alice sen/snart, men hon är inte hemma när jag far hem från skolan så ser jag alice's hus och då kan jag se om hennes cykel är hemma eller inte ;).
På skolan hade vi bad idag (: Det var kul. Fast lite drygt att simma.. Fast jag och mina kära vänner kom lite sent, så att vi missade typ 5 minuter så vi behövde bara simma 5 minuter : )  haha alla killar klagade på att det var jobbigt.. Men inte konstigt som simmar ju tantsimm, som om dom inte vill att håret ska bli blött.. hm (;.
Sen på frileken som vi hade 20 minuter.. Det var det jag mena med kul
Sen när den var över så fick vi ju duscha såklart och basta.. haha jag och elin hittade en balsam-falska som typ ingen hade,så vi låna lite xD Vi hade själv glömt.
Sen så bastade vi typ 5-8 minuter.. När vi just kom in så alla ba- BUSSEN GÅR OM 5 MINUTER!!!!!!!!!! Vi ba nej det går ju halv klockan var då 5 över 12.. alla ba NEEEE.. Så dom sprang typ ut värsta stressiga som vi borde va också.. Men vi satt typ där och chilla 5 minuter. Sen jag ba- vi kanske borde gå till omklädlingsrummet.. Tänk om den går tio över?.. När vi kom så kom en fröken, eran buss går nu ska ni åka med eller? Vi ba-JAAA.. Men vi hann endå : ) hiih.. Elin stog typ och sminka sig, så hon måla utan för haha, gumman då!♥
Nu ska jag gå och se på tv (:
Ha en söt dag!♥

ALICE ♥


Kommentarer
Postat av: Weja

Snygg bild på Alice

2009-09-29 @ 15:20:48
URL: http://weja.blogg.se/
Postat av: carroo

tack :)<3^^

2009-09-29 @ 15:35:27
URL: http://bulleen.blogg.se/
Postat av: carroo

:) vad gör du då?:P

2009-09-29 @ 16:22:43
URL: http://bulleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0