Hejsan förlåt för den dåliga..

HEJSAN ALLA GLADA LÄSARE!!

Vad gör ni denna mörka kväll? Själv gör jag inte alls så mycket. Lyssnar på musik :)
Idag har jag varit en sväng på stan med Emilia ( www.coockiie.blogg.se ) <---- besök.
Jag köpte en pijamas tröja som hörde ihop med ett par byxor,hårspännen & gråa knästrumpor med en liten söt rosa rosett på sidan!
Det är värsta hemskt mjukglass kioskarna har stängt D': Och den på donken är inte lika god ju! Vad tycker ni? Vilken är godast den på Mcdonalds eller Glasskiosk?
Sen är det ju Idol!! I..? vilken stad? Det har jag ingen aning om.. Men vilken var eran favorit igår kväll? Som var åter i stockholm igen? Jag tyckte nog mest om hon som var sist, nu har jag självklart glömt namnet.. aja. Ni kanske vet vem jag menar eller inte.
Jag har lust att äta något gott igår vart det ju blåbärs-paj.. Men inte idag. Kanske pannakotta?.. Gillar ni pannakotta? :'D Vi får väl se helt enkelt.. Idag har det också varit en helt vanlig fredag på skolan. Så har inte så mycket och säga om den. Har ni korta eller långa dagar på fredagar?
Nu börjar idol!!!!


Kommentarer
Postat av: Wilma

hjäälp! snälla hjälp mig med hur man lägger in en video på bloggen, svarar med en komentar

2009-09-18 @ 21:04:13
URL: http://weja.blogg.se/
Postat av: emilia

sv-haha,ja det har jag x'D

2009-09-18 @ 21:32:58
URL: http://coockiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0