hejsan svejsan dålig uppdratering i lingonskogen.. 8D

hello :'D
L
ite dålig uppdratering, men från & med nu kommer jag bara blogga när jag har tid, kommer typ inte skriva på bloggen hela tiden "ojsan förlåt för den dåliga uppdrateringen"
Det blir ju typ inte kul att läsa till slut ellerhur?
Idag har jag somsagt varit på skolan som dom flesta är och vet vid det här laget.. Typ det enda jag lärt mig är typ att sova med öppna ögon D': Det var någon random mat typ :'p  den var könstig, med typ en lingonsås asså inte sylt typ yougurt/dressing? den smaka typ fil 3':
Sen när jag kom hem från skolan var jag med Tina eller då kom jag ju inte hem men endå :p Vi fikade det var najs, sen typ låg vi på tinas säng och lyssnade on music, och sen gick vi till lekparken och palla äpplen och lite sånt. Sen gick jag hem lr cykla, då var det också någon random mat hemma typ samma x] thih^^
Så nu har jag  just kommit hem från tränningen min, vi har haft fys, har ju ganska bra kodis *host*
Nu ska jag bada bubel 88DDDDD
Pussilipuusszz .'d



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0