Idol!!!!!!

hejsan hoppsan!
Just nu sitter jag med uppspärrade ögon på tv:n. VEM GÅR VIDARE. CALLE? PJOTOR? (stavning?)
Jag känner mig datanördig nu.. Sitter typ&glor på tv samtidigt jag sitter och ser på tv hm.
Iallafall.. Jag tänkte bara ta upp en komentar jag fick för någon timme sen kanske.?
Haha.. Lite kul. Jag tycker det är fegt att skicka en sådan komentar: LIIIITE mycket ego bilder!!!
Och självklart från anonym. Varför skriva anonym? Vågar man inte skriva sin åsikt? Tror jag blir sur eller? Jag blir ju bara så trött när jag får anonym "töntigta" komentarer. Men här kommer ett svar på "anonyms" fråga.
Svar- Jag lägger ut de bilder jag vill och dom jag tar, spelar det någon roll för dig? stör det dig? Nej eller? Rakt på sak. Jag lägger ut det bilder jag vill.
Så nu vet ni det ;) Så vill gärna inte få såndana komentarer mer (: Orkar inte med dom.
Nu ska jag fortsätta se på Idol!
Hoppas ni får en fortsatt trevligt kväll! (;

JAG TROR PÅ DIG CALLE! (LL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0