Lady GaGa - Love Games

Olá :D
Nu sitter jag och lyssnar på Lady :'D Och typ har just kommit hem från Media markt, och kvantum. Faktum är att mamma och pappa vill ha ett nytt kylskåp och frys. Och jag har följt med hela dagen och letat, jag som trodde det skulle gå undan :'p Det tog ju fett långt tid.. haha fast ma & pa har iaf blivit lite mer intresserad av min kameravärld :'3 Det är bra det :]
Till mat ska jag äta chicken nuggets med ris! x'D älska det muucket :'}<3
My pictures to day!-
 
 

Erkänn att min pappa är bra på att rita hjärtan på väggen -->

VI HAR KAOUS I KÖÖÖKET!
 

Nu ska jag dra (:
puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emilia ;D

var det inte du som sa att lady gaga va skräpmusik när jag laddade ner love game & fashion så sa du iaf det ;D

2009-09-05 @ 17:19:11
URL: http://coockiie.blogg.se/
Postat av: Emilia

Okej? :d

2009-09-06 @ 10:24:32
URL: http://coockiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0