Lång dag!

hejsan!
Nu är jag helt slut! fyfan vad jag är trött för det första har jag och mamma rusat fram och tillbaks till alla skoaffärer och letat efter vinterskor till mig! Tillslut lyckades vi! :'D ( ni får se bilder senare i inlägget)
Jag och mamma var alltså på stan! och gjorde lite ärenden, så vi passade på att shoppa lite kläder och sånt också :'p Köpte ett par vinterskor, en tröja och en kofta! :D tack mamma!
 

Fett snygga, & sköna !
Ser viseligen ut som tofflor med whatever?
Haha alla i London gick runt i sånna hära på sommaren hm varmt det måste varit?!
Jo, sen efter vår lilla shopping tur for vi hem vi skulle nämligen ha gäster mormor och morfar och mina två kusiner och en liten söt tjej som hette Isabel som mormor tog hand om när hennes ma&pa var i åsele typ.. Iallafall dom var väldigt jobbiga det kändes lite som jag var en Dagisfröken, Iallafall Isabel och alice min kusin, var väldigt jobbiga Alwa min andra kusin har iallfall lite vett hjärnan.. Til mat blev det iallafall Klyftpotatis med kött jätte gott! Sen hade Alice och Isabel ett litet bråk som vi snabbt löste med bästa sett ála mig. *stolt* .
Vi satt oss sen på min säng i mitt rum och såg på Twilight, Isabel och Alice fattade ingenting så jag& Alwa fick förklara hela tiden haha.. Det var tänkt att Alwa skulle sova här, men hon skulle ha match tidigt imorgon så då pallade vi inte, haha.. x'D Nu ska jag typ lägga mig och se fortsättningen på twilight även fast jag sett den tusen gånger förut, men man kan alldrig få nog av den filmen så sjukt bra den är!
Uppdraterar mer imorgon, har föresten match mot vindeln dom ska vi ta tjejer!
/nallepuuuh.

Kommentarer
Postat av: SLEEPINGCOOKIE ♥

Det där är väl uggs? :P

2009-09-12 @ 21:07:46
URL: http://sleepingcookie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Njaaa.. det kanske jag gör, ibland, om jag har tid

2009-09-12 @ 22:24:44
URL: http://yuma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ville du ha en eller? ^^

2009-09-12 @ 22:55:58
URL: http://yuma.blogg.se/
Postat av: Nino

Sv: En header kan jag fixa gratis :)

2009-09-13 @ 03:09:17
URL: http://manikyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0