♥~Min Torsdag~♥

Hejsan♥
Exat just nu sitter jag och bloggar, inte så mycket mer. Har hört rykten från mamma att det är paj till mat D: Hatar värkligen paj! Så får väl något annat hoppas jag. Jag ska göra blåbärspaj till Idol som är ikväll! :'D♥
Idag har vi haft "kamratdag" inte sådär jätte kul men. Den får ♥ ♥ ♥ 3 hjärtan av 5 från mig! :'D

omg, det regnar och är sol samtidigt. Det betyder att det blir en regnbåge! :D♥ Jag älskar regnbågar! :))♥

Efter kamratdagen, så hade vi lektion, typ svenska. Sen lunch chillikonkarne,blä. Fast endå ganska okej för mig!
Sen vare rast! ♥ Spelade king! :'D Vart king 3 gr :'3♥ Sen vare matte. Sen hade vi svenska med dryg helén och dryg karin! "/ Sen så hade vi rast i cirka 10 minuter sen var det elevens val och jag och wilma hoppade på cyklade och satte kurs till grubbe-konstgräs! Bytte om till fotbollskläder & och sen typ vi börja lira.
Och nu sitter jag här. När jag kom hem fikade jag var as hungrig! Och nu är det snart mat, e.v paj -.-''
Vi får väl se om jag lever sedan då. Isf uppdraterar jag mer!
pusshejsan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta,men det är väll inte onsdag idag?

2009-09-17 @ 16:49:17
Postat av: maja

kika gärna in på min blogg :)

2009-09-18 @ 15:01:57
URL: http://majalinneas.blogg.se/
Postat av: carroo

japlp sj då?

2009-09-18 @ 17:52:50
URL: http://bulleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0