Små dålig update!

Hello.
först
förlåt för världens sämsta uppdate.. Har typ inte bloggat på 2-3 dagar!! Men det finns väl alltid en anledning?
Jag kanske inte har haft ork,lust,tid?
Men nu ska jag iallafall blogga (:
Torsdag- Då hade vi skola orkar tyvärr inte bäretta om den. Men efter skolan var jag iallafall med Alice! Det var väldigt länge sen! Vi åt majs och fikade och hade det nice vi såg också på film ofc! :)) Sen for jag hem och åt middag sen for jag tillbaks on the aliiiice. :)
Fredag- Först skola såklart. Tre lektionen yaayy. Sen for jag hem :) Fikade såg på tv. Kände mig väldigt trött, så hade ingen lust att vara med någon ;). Sen klockan 5 var det tränning. Till 6.. Gick bra :'D
Sen när jag kom hem kom alice så satt vi och såg på Idol :'D Jag tycker det var synd att Durna åkte ut D:
Och fett dåligt att dom ska rösta om Calle och Prito eller vafan han hette :'3 CAAAAAAAAAAALLLEEEEEEEEEEEEEE.
N
är jag vaknade imorse duschade jag först och såg på lite tv, fikade. Snart ska jag och mammi fara på stan & hitta en vinter jacka till mooooj! :) YAAH.
pusseeen!

Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN

SV: tack! =)

2009-09-26 @ 12:35:38
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Annsofie

du har en väldigt fin blogg ! :)

2009-09-26 @ 13:07:14
URL: http://aselifee.blogg.se/
Postat av: F I L I P P A - fotobloggen♥

hah, fint :)

finns faktiskt inte många som heter filippa xd

2009-09-26 @ 18:17:15
URL: http://filippaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0